Ο ανακριτής είχε εκδώσει ένταλμα σύλληψής του και για άλλη υπόθεση ναρκωτικών - Φυγόποινος ληστής εντοπίστηκε και στην Ημαθία
Ελεύθερος κυκλοφορούσε ένας φυγόποινος αλλοδαπός διακινητής ναρκωτικών, ο οποίος αναζητούνταν και με ένταλμα από τις αστυνομικές υπηρεσίες της Δωδεκανήσου, αλλά τελικά εντοπίστηκε από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. στο… Αγρίνιο!
Κατά τον τυχαίο έλεγχο στον οποίο υποβλήθηκε, διαπιστώθηκε ότι σε βάρος του εκκρεμούσε καταδικαστική απόφαση του Μονομελούς Εφετείου Κακουργημάτων Κω για διακίνηση ναρκωτικών με την οποία του είχε επιβληθεί ποινή κάθειρξης οκτώ ετών και χρηματική ποινή 20.000 ευρώ.
Επιπλέον, ο ανακριτής της Κω είχε εκδώσει και ένταλμα σύλληψής του για άλλη υπόθεση ναρκωτικών! Ο αλλοδαπός συνελήφθη και, με εντολή του εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αγρινίου, θα μεταχθεί στην Κω για να απολογηθεί πριν εγκλειστεί σε σωφρονιστικό κατάστημα για να εκτίσει την ποινή του.
Στην φυλακή φυγόποινος ληστής:
Σε περιοχή της Ημαθίας εντοπίστηκε από αστυνομικούς της Ασφάλειας Βέροιας και συνελήφθη το απόγευμα της Παρασκευής, ένας Έλληνας σε βάρος του οποίου εκκρεμούσε καταδικαστική απόφαση του Μονομελούς Εφετείου Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης για ληστεία, με την οποία του είχε επιβληθεί ποινή φυλάκισης πέντε ετών. Ο εισαγγελέας Πλημμελειοδικών Βέροιας έδωσε εντολή να οδηγηθεί στις φυλακές.
Στη Ρόδο, συνελήφθη το πρωί της Παρασκευής από αστυνομικούς της Ασφάλειας ένας 29χρονος Έλληνας, σε βάρος του οποίου εκκρεμούσαν δυο καταδικαστικές αποφάσεις του Μονομελούς και Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Ρόδου για παραβάσεις του Κ.Ο.Κ και του Οικοδομικού Κώδικα, με τις οποίες του είχε επιβληθεί ποινή φυλάκισης ενός έτους και πρόστιμο 5.000 ευρώ.https://www.protothema.gr/greece/article/1060875/kos-katadikastike-gia-diakinisi-narkotikon-sunelifthi-sto-agrinio/
Αθώα κρίθηκε χθες από το Μονομελές Εφετείο Δωδεκανήσου μια αναισθησιολόγος ιατρός κατηγορούμενη για διακεκριμένη διακίνηση ναρκωτικών με τη μορφή της χορήγησης αυτών από ιατρό εν γνώσει του ό,τι δεν υπάρχει πραγματική και συγκεκριμένη ιατρική ένδειξη κατ’ εξακολούθηση.
Η ιατρός εφέρετο ειδικότερα στην Κω, στο χρονικό διάστημα από 1 Ιουλίου 2011 έως 28 Φεβρουαρίου 2012 να εξέδωσε συνταγή για τη χορήγηση ναρκωτικών σε τρίτο εν γνώσει της ότι δεν υπάρχει πραγματική και συγκεκριμένη ιατρική ένδειξη για τη χορήγηση σε τρίτο φαρμάκων με περιεχόμενο ναρκωτικές ουσίες.
Κατηγορήθηκε ειδικότερα ότι εξέδωσε 10 συνταγές επ’ ονόματι της μητέρας της ως πάσχουσα από ρευματοειδή αρθρίτιδα, για οπιοειδή αναλγητικά και συγκεκριμένα των φαρμάκων Loz Actiq, Lonalgal, Lexotanil και TTS Durogestic.
Στις συνταγές δεν φέρεται να αναγραφόταν, η εκδίδουσα αρχή, αλλά στη θέση της εκδίδουσας αρχής υπάρχει η σφραγίδα της κατηγορούμενης ως ιδιώτη ιατρού και στη θέση του συνταγογράφοντος ιατρού φέρεται πάλι η ίδια η κατηγορούμενη ως ιατρός του Ε.Σ.Υ..
Εφέρετο να είχε προκύψει εξάλλου ότι οι ποσότητες των προαναφερομένων συνταγογραφημένων φαρμάκων ηταν μεγάλες.
Πηγή:www.dimokratiki.gr
Αστυνομικές πηγές αναφέρουν ότι το κύκλωμα που «ξηλώθηκε» ήταν ένα από τα ισχυρότερα που «τροφοδοτούν» την Αττική με κάνναβη
Κινηματογραφική ήταν η αστυνομική επιχείρηση σε δύσβατες ορεινές περιοχές της Αρκαδίας, της Κορινθίας και της Αττικής, για το «ξήλωμα» μεγάλης οργάνωσης παραγωγής και διακίνησης κάνναβης.
Στην επιχείρηση που έλαβε χώρα χθες Πέμπτη και σήμερα Παρασκευή συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, ελικόπτερα της ΕΛ.ΑΣ., ειδικά εκπαιδευμένοι σκύλοι, πυροτεχνουργοί και πάνοπλοι άντρες της ΕΚΑΜ, υπό το φόβο ένοπλης αντίδρασης από ναρκέμπορους στη θέα των αστυνομικών. Οι φυτείες ελέγχονταν όλο το 24ωρο από «τσιλιαδόρους», οι οποίοι, ωστόσο, δεν αντιλήφθηκαν ότι παρακολουθούνταν τα τελευταία 24ωρα από τα «ηλεκτρονικά μάτια» της ΕΛ.ΑΣ.
Οι άντρες της Ασφάλειας πέρασαν χειροπέδες σε 10 άτομα, κατάσχεσαν 622 δενδρύλλια κάνναβης, 90.300 γραμμ. φυτικών αποσπασμάτων κάνναβης, 26.653 γραμμ. ακατέργαστης κάνναβης, 18.255 ευρώ, ζυγαριές ακριβείας και κινητά τηλέφωνα. Υπολογίζεται ότι τα κέρδη που θα αποκόμιζαν από τη διακίνηση των συγκομισθεισών ποσοτήτων κυμαίνονται από 1.500.000 έως 1.800.000 ευρώ. Εκτός από τους 10 συλληφθέντες, η δικογραφία περιλαμβάνει τα ονόματα ακόμα οχτώ ατόμων σε βάρος αποδόθηκαν κατηγορίες για συμμετοχή στην οργάνωση.
Όπως προέκυψε από την έρευνα, η εγκληματική οργάνωση είχε ιεραρχική δομή με διακριτούς ρόλους των μελών της, ως προς την αρχηγία αυτής, τον υπεύθυνο για την εποπτεία και τον έλεγχο των φυτειών, την καλλιέργεια, τη φύλαξη, την προμήθεια με τον κατάλληλο εξοπλισμό και την ενημέρωση-επικοινωνία μεταξύ των μελών της.
Από τις έρευνες, βρέθηκαν συνολικά και κατασχέθηκαν 622 δενδρύλλια κάνναβης και ειδικότερα : σε ορεινή περιοχή της Αρκαδίας φυτεία με 350 δενδρύλλια κάνναβης, σε δασική περιοχή της Αττικής φυτεία με 138 δενδρύλλια κάνναβης, σε δασική περιοχή της Κορινθίας φυτεία με -134- δενδρύλλια κάνναβης.
Αστυνομικές πηγές αναφέρουν ότι το κύκλωμα που «ξηλώθηκε» ήταν ένα από τα ισχυρότερα που «τροφοδοτούν» την Αττική με κάνναβη, ενώ η έρευνα συνεχίζεται διότι οι Αρχές εκτιμούν ότι υπάρχουν και άλλα άτομα που σχετίζονται με την οργάνωση. Οι συλληφθέντες με τη σε βάρος τους σχηματισθείσα δικογραφία οδηγήθηκαν ενώπιον του κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών.
ethnos.gr
Ένοχοι αλλά ατιμώρητοι κρίθηκαν από το Μονομελές Εφετείο επί Κακουργημάτων Δωδεκανήσου 31χρονος και 36χρονη που κατηγορούνταν για διακίνηση ναρκωτικών ουσιών.
Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, για τους εμπλεκόμενους οι οποίοι είναι γνωστοί στις διωκτικές αρχές της περιοχής μας για παρόμοιες υποθέσεις, όλα ξεκίνησαν την 1η Οκτωβρίου 2014 όταν αστυνομικοί στην Κάλυμνο εντόπισαν αρχικά τον 31χρονο και σε έλεγχο που του έκαναν βρήκαν να έχει επάνω του, μία νάιλον συσκευασία με δύο ναρκωτικά χάπια στην τσέπη του παντελονιού του.
Στη συνέχεια ακολούθησε νομότυπη έρευνα στο σπίτι όπου διέμενε ο 31χρονος μαζί με την 36χρονη όπου και εντοπίστηκαν 1,3 γραμμάρια ινδικής κάνναβης μέσα σε κουτί, υπολείμματα ηρωίνης μέσα σε ένα πιάτο και σε δύο καλαμάκια, καθώς και άλλα 22 ναρκωτικά χάπια μέσα σε κουτί.
Όλα τα ναρκωτικά κατασχέθηκαν, σε βάρος του ζευγαριού ασκήθηκε ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος για διακίνηση ναρκωτικών ουσιών και παραπέμφθηκαν στη δικαιοσύνη.
Προχθές κατά την εκδίκαση της υπόθεσής τους, αν και το ζευγάρι δεν εμφανίστηκε, εντούτοις το δικαστήριο τους δίκασε ωσεί παρόντες και μετέτρεψε την κατηγορία σε απλή κατοχή ναρκωτικών ουσιών, κρίνοντας τους ένοχους αλλά ατιμώρητους.
Μεγάλη επιτυχία στον δύσκολο δρόμο κατά των Ναρκωτικών πέτυχε η Αστυνομική διοικήτρια του ΚΥΤ Λέρου, Υπαστυνόμος Α κ. Αθήνα Κουτσοδόντη.
Μόλις λίγες μέρες μετά την επιστροφή της στην «ενεργό δράση», το ΚΥΤ Λέρου απαλλάχθηκε από μια πολύ καλά δομημένη ομάδα Παλαιστινίων που διακινούσαν χασίς και φάρμακα μέσα στον χώρο του Hοt spot!
Μετά από μια επίπονη παρακολούθηση μιας εμπειρία ομάδας Αστυνομικών που βρίσκετε στον χώρο του ΚΥΤ Λέρου κατάφεραν να συλλάβουν ένα από τα ηγετικά μέλη της Σπείρας, έχοντας πάνω του 100γρ. χασίς σε φακελάκια έτοιμα προς πώληση στους διαμένοντες στην δομή.
Ο Παλαιστίνιος θα οδηγηθεί σήμερα στην Εισαγγελία της Κω προκειμένου να απολογηθεί.
Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στην κα Κουτσοδόντη και την ομάδα της στη νέα αυτή επιτυχία που δικαιώνει όσους θεωρούν επιβεβλημένη την παρουσία της στον ευαίσθητο χώρο του ΚΥΤ Λέρου.
Εξάλλου η ίδια έχει αποκτήσει τεράστια εμπειρία όλα αυτά τα χρόνια ως επικεφαλής του Α.Τ. Λέρου με δεκάδες επιτυχίες καθιστώντας το, ως ένα από τα πλέον επιτυχημένα τμήματα της Αστυνομίας στην Ελλάδα.
Βέβαια ο πόλεμος κατά των ναρκωτικών είναι συνεχής και πρέπει ΑΜΕΣΑ η ομάδα του ΚΥΤ Λέρου να βοηθηθεί ώστε να συνεχίσει να κάνει επιτυχίες που αντανακλούν στο πρόσωπο της Ελληνικής Αστυνομίας και της Πολιτικής Ηγεσίας, εγκαθιστώντας κλίμα ασφάλειας και στην τοπική κοινωνία του νησιού της Λέρου.
Πηγή theviewer.gr