775,5 κιλά ακατέργαστης κάνναβης, σε πλαστικές ισοβαρείς συσκευασίες κατέσχεσαν χθες τα ξημερώματα λιμενικοί του Κεντρικού Λιμεναρχείου της Κω, με την συνδρομή συναδέλφων τους από τον σταθμό της Νισύρου.
Πρόκειται για τις μεγαλύτερες ποσότητες κάνναβης που έχουν κατασχεθεί στα Δωδεκάνησα τα τελευταία έτη, ενώ έχουν συλληφθεί και θα οδηγηθούν σήμερα ενώπιον του Εισαγγελέα της Κω για τα περαιτέρω, τρεις Τούρκοι ηλικίας 43, 57 και 39 ετών, κυβερνήτης και πλήρωμα του ιστιοφόρου με την ονομασία «PAMIRA», σημαίας Τουρκίας.
Οπως πρώτη απεκάλυψε η «δημοκρατική», το πλήρωμα του σκάφους 616 του Λιμενικού της Κω, παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν στην θαλάσσια περιοχή μεταξύ Κω και Νισύρου, έσπευσε να παράσχει βοήθεια στο ιστιοπλοϊκό το οποίο παρουσίασε το βράδυ της Πέμπτης και περί ώραν 19.00 μηχανική βλάβη, ενώ έπλεε στη θαλάσσια περιοχή νοτιοδυτικά του νησιού.
Κάποιος από τους επιβαίνοντες ζήτησε βοήθεια από το Λιμενικό Σώμα και στο σημείο βρέθηκε ένα παραπλέον πλοίο, ενώ κατέπλευσε και ρυμουλκό.
Πιο συγκεκριμένα το ιστιοφόρο εντοπίστηκε από το Φ/Γ “SHIRVAN”, σημαίας Μάλτας, ενώ λίγες ώρες αργότερα ξεκίνησε η ρυμούλκησή του από το Ρ/Κ “ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΓΙΑΝΝΙΣΗΣ” Ν. Βόλου 562, με προορισμό το λιμένα Μανδρακίου Νισύρου, όπου και κατέπλευσαν τις πρωινές ώρες της Παρασκευής.
Εκεί μετά από έλεγχο των λιμενικών της Κω εντοπίστηκε η ποσότητα της ινδικής κάνναβης.
Οι λιμενικοί συγκεκριμένα πίστεψαν αρχικά ότι στο σκάφος υπήρχαν μετανάστες και απεφάσισαν να το ελέγξουν. Οταν όμως ανέβηκαν σ’ αυτό η μυρωδιά της κάνναβης… τους ζάλισε.
Η τεράστια ποσότητα κάνναβης βρισκόταν συγκεκριμένα συσκευασμένη στην πλώρη του σκάφους ενώ δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο να ήταν πολύ μεγαλύτερη και να πετάχτηκε στην θάλασσα .
Οι τρεις κατηγορούμενοι έως χθες το απόγευμα ανακρίνοντο, ενώ αρχικά επέδειξαν αρνητική στάση, υποστηρίζοντας ότι δεν γνώριζαν για το φορτίο αν και αυτό… μύριζε από απόσταση!!
Πηγή:www.dimokratiki.gr
Συναγερμός στην ΕΛ.ΑΣ για το νέο ναρκωτικό – Παράγεται σε επαρχία του Μεξικό και εντοπίστηκε στο Λαύριο – Δημιουργεί έντονες παραισθήσεις στους χρήστες – Ευθύνεται ήδη για θανάτους στην Ευρώπη – Γιατί αποκαλούν τους χρήστες του «ψυχοναύτες»
Την πρώτη του… εμφάνιση έκανε στην Ελλάδα το φυτικό ναρκωτικό Σάλβια. Πρόκειται για το ναρκωτικό των Σαμάνων του Μεξικού. Το παραισθησιογόνο βρέθηκε στην κατοχή Αλβανού διακινητή που συνελήφθη, ο οποίος είχε επίσης στην κατοχή του κοκαΐνη και χασίς.
Ο 31χρονος Αλβανός συνελήφθη στο λιμάνι του Λαυρίου ενώ λίγο πριν είχε πουλήσει ναρκωτικά σε μια γυναίκα, την οποία δεν κατάφεραν να εντοπίσουν στην συνέχεια οι αστυνομικοί.
Τα ναρκωτικά τα είχε κρύψει σε ειδική κρύπτη στο κλιματισμό του οχήματος. Εκτός λοιπόν από τις ποσότητες της κοκαΐνης και του χασίς, οι αστυνομικοί εντόπισαν 24 γραμμάρια τις φυτικής ουσίας Σάλβια.
Πρόκειται για ψυχοτρόπο ναρκωτικό, προερχόμενο από το ομώνυμο φυτό που βγαίνει κυρίως στην επαρχία Οαξάκα του Μεξικό και είναι γνωστή στους Ινδιάνους της περιοχής.
Τα τελευταία χρόνια η χρήση του έχει αρχίσει να διαδίδεται και στην Ευρώπη, καθώς το συγκεκριμένο ναρκωτικό προκαλεί έντονες παραισθήσεις, ενώ θέτει ακόμα και κίνδυνο την ζωή του χρήστη από τα όσα ακραία μπορεί να κάνει λόγω των παραισθήσεων.
Άλλωστε δεν είναι τυχαία η ονομασία που έχουν δώσει στους χρήστες τις Σάλβια τους οποίους χαρακτηρίζουν “ψυχοναύτες”.
Ήδη στην Ευρώπη έχουν σημειωθεί θάνατοι χρηστών, οι οποίοι νόμιζαν πως μπορούσαν να πετάξουν και τελικά επεσαν απο μεγάλο ύψος και σκοτώθηκαν.
newsit.gr
Στο στόλο εταιρίας που δραστηριοποιείται στον κλάδο του τουρισμού στη Νάπολη και συγκεκριμένα στις μισθώσεις σκαφών αναψυχής ανήκε το σκάφος με τους σχεδόν δύο τόνους κάνναβης που εντοπίστηκε ανοιχτά των Κυθήρων.
Αυτό προέκυψε από την έρευνα του Λιμενικού, το οποίο στις 11 Αυγούστου 2017 είχε συλλάβει τους δύο επιβαίνοντες, έναν Ιταλό και έναν Αλβανό, που είχαν μαζί τους και ένα καλάσνικοφ. Ο Ιταλός συλληφθείς παρουσιάστηκε στην εταιρία ενοικιάσεων σκαφών ως «σκίπερ» (καπετάνιος), που ήθελε το σκάφος για ιδιωτικό ταξίδι αναψυχής.
Η καλή συνεργασία των ιταλικών Αρχών με τη Διεύθυνση Δίωξης Ναρκωτικών και Λαθρεμπορίου του Λιμενικού είχε ως αποτέλεσμα οι ελληνικές Αρχές να πάρουν την πληροφορία που έλεγε ότι το σκάφος δεν θα χρησιμοποιηθεί τελικά για… τουρισμό.
Η αρχική πληροφορία έλεγε ότι το σκάφος θα μεταφέρει χασίς από την Αλβανία στην Τουρκία, από όπου θα φόρτωνε στη συνέχεια ηρωίνη. Η απόσταση που απαιτείτο να διανυθεί για αυτό το ταξίδι, ωστόσο, έκανε τους αρμόδιους αξιωματικούς να θεωρούν ακραίο σενάριο την πραγματοποίησή του.
Το σκάφος με ιταλική σημαία τέθηκε υπό παρακολούθηση. Τελικά, ξεκίνησε από τη Νάπολη, πήγε στην Αλβανία, όπου έγινε η φόρτωση των ναρκωτικών, και συνέχισε προς τα νησιά του Αιγαίου, όπου ακινητοποιήθηκε ανοιχτά των Κυθήρων. Το εντυπωσιακό είναι ότι, σύμφωνα με εκτιμήσεις αρμόδιων πηγών, ακόμα και οι δύο επιβαίνοντες δεν γνώριζαν τον τελικό προορισμό, τον οποίο θα μάθαιναν τηλεφωνικά εν πλω από τα αρχηγικά μέλη του κυκλώματος, που όπως αποδείχθηκε έπαιρναν όλα τα μέτρα προστασίας.
Ενδεικτικό του πόσο καλά είχαν στήσει τη μεταφορά οι «εγκέφαλοι» είναι ότι είχαν φροντίσει σε περίπτωση «ατυχήματος» (δηλαδή συλλήψεων) να είναι εξαιρετικά δύσκολο για τις Αρχές να ξετυλίξουν το κουβάρι της υπόθεσης και να φτάσουν στα ίχνη τους. Φρόντισαν δηλαδή το σκάφος που θα χρησιμοποιηθεί να μην έχει «ταυτότητα».
Ετσι, ο Ιταλός «σκίπερ», που συνελήφθη μαζί με τον Αλβανό, το νοίκιασε στη Νάπολη από εταιρία στην οποία το είχε παραχωρήσει προς χρήση ο ιδιοκτήτης του. Τόσο η εταιρία όσο και ο ιδιοκτήτης δηλώνουν άγνοια για τη μεταφορά των ναρκωτικών και ζητάνε πίσω το σκάφος από τις ελληνικές Αρχές που το κατάσχεσαν.
Η διαδικασία παραπέμπει τους αρμόδιους αξιωματικούς σε ένα πολύ καλά οργανωμένο κύκλωμα, ενώ σχεδόν βέβαιο θεωρείται ότι οι δύο συλληφθέντες ανήκουν στον εκτελεστικό βραχίονα και όχι στο «διευθυντικό». Ο Ιταλός, ο οποίος ανέλαβε την ενοικίαση του σκάφους, έχει απασχολήσει και στο παρελθόν τις ιταλικές Αρχές για ληστεία. Ο συνεργός του παραδέχθηκε στην κατάθεσή του ότι συμμετείχε στη φόρτωση των ναρκωτικών στην πατρίδα του.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ελληνικών Αρχών, τα 84 δέματα με τα 1.831 κιλά κάνναβης (η αξία των οποίων ξεπερνά τα 10.000.000 ευρώ) δεν θα κατέληγαν στην Τουρκία -όπως αναφερόταν στην αρχική πληροφορία- αλλά σε κάποιο από τα νησιά του Αιγαίου, όπου κατά τους καλοκαιρινούς μήνες αυξάνεται η ζήτηση για ναρκωτικά. Η Αλβανία είναι η κύρια χώρα-τροφοδότης κάνναβης στην Ελλάδα, ενώ κάθε χρόνο παρατηρούνται ύποπτες διελεύσεις σκαφών, κυρίως στο Ιόνιο.
Υπενθυμίζεται ότι στο σκάφος βρέθηκε επιμελώς κρυμμένο ένα καλάσνικοφ, μία γεμιστήρα χωρητικότητας 30 φυσιγγίων, και 20 φυσίγγια 7,62 χιλιοστών. Αρχικά οι συλληφθέντες προσήχθησαν στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Πειραιά και από εκεί στο Ανακριτικό Τμήμα Πρωτοδικείου Πειραιά.
Κλιμάκιο της Δίωξης Ναρκωτικών βρίσκεται στο «νησί των ανέμων» και σαρώνει τις «κόκκινες ζώνες» - Έχουν ήδη συλληφθεί πέντε άτομα με φιξάκια κοκαΐνης
«Απόβαση» της Δίωξης Ναρκωτικών πραγματοποιείται στη Μύκονο την εβδομάδα του Δεκαπεντάυγουστου.
Κλιμάκιο των αστυνομικών μετέβη το πρωί της Κυριακής στη Μύκονο και σε συνεργασία με τους αστυνομικούς του τοπικού τμήματος «σαρώνουν» τις «κόκκινες ζώνες» του νησιού για να βάλουν στο χέρι κυκλώματα που έφθασαν τις προηγούμενες ημέρες στο κυκλαδίτικο νησί, «φορτωμένοι» ναρκωτικά για να τα σπρώξουν σε επώνυμους και ευκατάστατους πελάτες.
Η πρώτη μεγάλη επιχείρηση έγινε έξω από γνωστό μπαρ στην περιοχή της Παράγκας το μεσημέρι της Κυριακής. Το μεικτό κλιμάκιο των αστυνομικών της Δίωξης Ναρκωτικών και του Α.Τ Μυκονου που είχαν στήσει από νωρίς καρτέρι και παρακολουθούσαν περίεργες κινήσεις μόλις βρήκαν την κατάλληλη ευκαιρία πέρασαν χειροπέδες σε πέντε άτομα - τρεις άνδρες και δυο γυναίκες - που κουβαλούσαν ποσότητες ναρκωτικών ουσιών.
Συγκεκριμένα τα πέντε άτομα – ένας Σέρβος υπήκοος και οι τέσσερις αλβανικής καταγωγής – πιάστηκαν να έχουν πάνω τους συνολικά 26 φιξάκια κοκαΐνης, 80 χασίς ενώ βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 17.500 ευρώ, 1300 δολάρια και μια σιδηρογροθιά.
Οι αστυνομικοί της Δίωξης Ναρκωτικών και του τμήματος Μυκόνου συνεχίζουν να «σαρώνουν» σημεία που έχουν «χαρτογραφήσει» και οι πληροφορίες λένε πως γίνεται «χοντρό» παιχνίδι από κυκλώματα που εκμεταλλεύονται την κίνηση του Δεκαπενταύγουστου για να προμηθεύσουν κυρίως με κοκαΐνη την επώνυμη πελατεία τους.
protothema.gr
Συνελήφθησαν -2- ημεδαποί για κατοχή και διακίνηση ναρκωτικών ουσιών στην Κάλυμνο
Κατασχέθηκαν -177- γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης και ζυγαριά ακριβείας
Συνελήφθησαν το Σάββατο το πρωί (12.08.2017) στην Κάλυμνο, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Καλυμνίων, δυο ημεδαποί ηλικίας 32 και 36 ετών, κατηγορούμενοι κατά περίπτωση για κατοχή και διακίνηση ναρκωτικών ουσιών με σκοπό τη διακίνηση.
Ειδικότερα, χθες το πρωί στο πλαίσιο διερεύνησης υπόθεσης διακίνησης ναρκωτικών ουσιών πραγματοποιήθηκε στοχευμένη έρευνα σε επιχείρηση-κατάστημα που λειτουργεί ο 32χρονος με εργαζόμενο σε αυτήν τον 36χρονο και διαπιστώθηκε ότι:
• ο 32χρονος, είχε αποθηκεμένη και κατείχε ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης συνολικού βάρος -170- γραμμαρίων, ζυγαριά ακριβείας και δυο κινητά τηλέφωνα
• ο 36χρονος, κατείχε -7- γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης
Όλα τα ανευρεθέντα πειστήρια κατασχέθηκαν.
Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Κω.