Η «Ελένη» είναι μια γυναίκα 31 ετών σήμερα και στη συνέντευξή της στη «δημοκρατική», περιγράφει πώς ως μαθήτρια στη Ρόδο έμπλεξε με τα ναρκωτικά και πώς εξελίχθηκε η ζωή της από τότε μέχρι σήμερα.
Μιλά για την ευκολία να βρει κανείς ναρκωτικά, αναφέρεται στο όνειρο για μια καλύτερη ζωή που έγινε εφιάλτης και την κρατά «εγκλωβισμένη» σε ένα υπόγειο στην Αθήνα, μοιράζεται τον μεγαλύτερο φόβο της και απευθύνεται στα παιδιά αλλά και στους γονείς τους, λέγοντας αλήθειες για όσα εκείνη δεν άκουσε στην εφηβεία της και δεν συζήτησε πίσω από τις κλειστές πόρτες της «καθωσπρέπει» οικογένειάς της στη Ρόδο.

• Να σε ρωτήσω ξεκινώντας την συνέντευξη, γιατί αποφάσισες να μιλήσεις;
Με παρακίνησε η συνέντευξη του Αργύρη, που φιλοξενήσατε πριν από μερικές εβδομάδες, που ήταν χρήστης ναρκωτικών και τώρα βοηθάει όπως είπε άλλους ανθρώπους για να απεξαρτηθούν. Εγώ είμαι εξαρτημένη με πολλές αποτυχημένες προσπάθειες στην πλάτη μου. Ξέρετε τι μου έκανε εντύπωση στην συνέντευξη; Η επιμονή της μάνας του να τον σώσει όταν ο γιος της είχε παραδοθεί για να πεθάνει και η παραδοχή του ίδιου ότι δεν έφταιξαν οι κακές παρέες όπως λέγεται, αλλά το γεγονός ότι ο ίδιος πήγε στις παρέες αυτές.
• Εσύ πώς έμπλεξες;
Κάπως έτσι κι εγώ. Αποφάσισα να κάνω την επανάστασή μου με λάθος τρόπο, όπως αποδείχθηκε. Οικογενειακή καταπίεση, γονείς μορφωμένοι, αυστηρών αρχών που ήθελαν μέσα από τα παιδιά τους να ικανοποιήσουν δικές τους ανάγκες, προσωπικές, επαγγελματικές, κοινωνικές.
Υπήρχε ένα επίπλαστο πρότυπο οικογένειας μπορώ να πω, που πίσω από τις πόρτες έκρυβε πολλά προβλήματα. Εκεί στην εφηβεία, λίγο μετά την πρώτη τάξη του Λυκείου, άρχισα να καπνίζω «μαύρο», μέχρι την Τρίτη Λυκείου είχα περάσει στα χάπια και λίγο πριν τις πανελλαδικές εξετάσεις γνώρισα την «κυρία Ηρώ».
• Όταν λες «κυρία Ηρώ»;
Την ηρωίνη… Την «κυρία Ηρώ» που θα ήθελα να μην την είχα γνωρίσει ποτέ.
• Όλα αυτά στη Ρόδο;
Ναι.
• Πότε;
Περίπου 15 χρόνια πριν, μετά έφυγα για σπουδές πιστεύοντας ότι θα καταφέρω μόνη μου πηγαίνοντας στην Αθήνα, να «καθαρίσω».
• Σήμερα πόσων χρονών είσαι;
Είμαι στα 31.
• Αρα, ήσουν ένα κοριτσάκι 16 ετών και ήδη σε χρήση.
Ναι, κάπως έτσι. Και δεν ήμουν η μόνη τότε από την παρέα.
• Μας παρουσιάζεις μια άλλη οπτική της Ρόδου.
Δεν είναι άλλη οπτική, υπάρχουν πολλές διαφορετικές και μια από τις πολλές είναι και αυτή. Αρκετοί στην παρέα τότε, έπαιρναν διάφορα ναρκωτικά με το χαρτζιλίκι που μας έδιναν οι γονείς μας για το σχολείο. Τι πιστεύετε δηλαδή, ότι η χρήση ναρκωτικών αφορά άλλες περιοχές και όχι το νησί μας;
Μα μόνο από τις συλλήψεις που γίνονται για διακίνηση κάθε τρεις και λίγο, έπρεπε να είχε αντιληφθεί ο κόσμος το μέγεθος του προβλήματος και στη Ρόδο και παντού. Απλώς έχουμε μάθει τόσα χρόνια να κρύβουμε το πρόβλημα κάτω από το χαλί, μας βολεύει αυτό.
• Είναι τόσο εύκολο για ένα παιδί 15-16 χρονών να βρει ναρκωτικά στη Ρόδο;
Και στη Ρόδο και παντού. Όταν θες βρίσκεις, ή σε βρίσκουν όταν δουν πως θέλεις. Κάπως έτσι πάει.
Τίποτα δεν είναι δύσκολο, και τα ναρκωτικά δεν είναι τόσο απομακρυσμένα από την κοινωνία όσο μας διευκολύνει να πιστεύουμε. Και μέρα μεσημέρι, στο Μαντράκι, μπορείς να βρεις, άμα θέλεις και άμα ξέρεις τους «ανθρώπους» που πρέπει.
• Οι γονείς σου δεν είχαν καταλάβει κάτι;
Τότε όχι. Πού να πάει το μυαλό τους ότι η αριστούχα κόρη τους, είχε μπλέξει με ναρκωτικά. Είχαν στο μυαλό τους μια άλλη εικόνα για τους χρήστες, αυτοί που έχουν οι περισσότεροι. Μέχρι που έφυγα από τη Ρόδο για σπουδές, δεν είχαν καταλάβει κάτι.
• Πέρασες στο Πανεπιστήμιο, ούσα σε χρήση;
Ναι αμέ. Ημουν καλή μαθήτρια όλα τα χρόνια στο σχολείο. Στο Λύκειο μπορεί να μην αρίστευα αλλά με βαθμολογία μέσο όρο γύρω στα 17 θεωρούμουν από τις καλές μαθήτριες.
• Φτάνεις λοιπόν στην Αθήνα, και;
Εφτασα, εγκαταστάθηκα σε ένα σπιτάκι κοντά στο πανεπιστήμιο με τα όνειρα που έχει κάθε φοιτητής για το μέλλον του και με την ελπίδα ότι θα τα άφηνα όλα πίσω, νόμιζα ότι ήταν στο χέρι μου. Και τελικά δεν ήταν. Κι εκεί στο Πανεπιστήμιο, μέσα από διάφορες διαδρομές, βρήκα την άκρη και συνέχισα την χρήση.
Πιο συστηματικά πια. Εκεί έχασα την μπάλα. Και τις σπουδές μου παράτησα, και τον εαυτό μου. Ηταν η περίοδος που η οικογένειά μου, η μητέρα μου κυρίως, άρχισε να αντιλαμβάνεται ότι κάτι συμβαίνει.
Τα χρήματα εξανεμίζονταν, ως φοιτήτρια δεν πρόκοψα, δεν μπορούσα να περάσω τα μαθήματα. Εκεί στον πρώτο χρόνο το πρόβλημα πια ήταν τεράστιο. Παίρνει η μάνα μου τον μεγάλο μου αδελφό, έρχονται στην Αθήνα και αποκαλύπτεται το πρόβλημα.
Βασικά, κατά βάθος ήθελα να αποκαλυφθεί, μήπως και καταφέρουν εκείνοι να μου βρουν λύση, διότι έβλεπα ότι δεν πάω καλά.
• Βρήκατε λύση;
Η μαμά μου είχε πλήρη άρνηση για την κατάσταση, η πρώτη της κουβέντα ήταν «γιατί μου συνέβη εμένα αυτό». Όχι στο παιδί της, στην ίδια γιατί συνέβη αυτό… Μεγάλη σφαλιάρα για μένα. Ακόμα και σε εκείνη την φάση, έβαζε πρώτα τον εαυτό της και μετά εμένα. Ο αδελφός μου έτρεξε μαζί μου, σε κοινότητες, σε κέντρα απεξάρτησης, σε ψυχολόγους, σε ψυχιάτρους…
• Ο πατέρας σου;
Ο πατέρας μου δεν μου μιλάει μέχρι σήμερα. Ούτε τον έχω δει από τότε που του το είπε η μάνα μου. Μόνο ο αδελφός μου με στηρίζει.
• Στη Ρόδο γιατί δεν επέστρεψες;
Γιατί η οικογένειά μου με έδιωξε από το σπίτι, δεν έχω πού να μείνω με λίγα λόγια. Ο αδελφός μου παντρεύτηκε, έχει τη δική του οικογένεια και με φιλοξενεί όποτε πηγαίνω, για λίγες μέρες.
• Στην Αθήνα πώς ζεις σήμερα;
Δουλεύω ως σερβιτόρα, βγάζω τα έξοδά μου. Το νοίκι μου, το φαγητό μου και τα υπόλοιπα πάνε στην «κυρία Ηρώ». Δουλεύω για να στέκομαι στα πόδια μου και να ζω σε ένα καθαρό σπίτι με στέγη, νερό και ρεύμα. Δεν θέλω πολυτέλειες. Είμαι από τις «τυχερές» που μπορώ ακόμα να δουλεύω κι έτσι δεν έχω μείνει στο δρόμο, με ό,τι σημαίνει αυτό.
• Αν γυρνούσε πίσω ο χρόνος, τι θα έκανες διαφορετικά;
Θέλει και ερώτημα; Θα ήθελα να έχω πάρει άλλο δρόμο, να τέλειωνα το σχολείο μου, τις σπουδές μου, να είχα μια δουλειά καλή και γιατί όχι, ίσως και μια δική μου οικογένεια.
Αυτά τα όνειρα όμως, στην κατάσταση που είμαι εγώ, είναι απαγορευμένα. Θέλω να «καθαρίσω», να ζήσω σαν φυσιολογικός άνθρωπος. Θα ήθελα να πω σε εκείνο το κοριτσάκι το 15χρονο, που νόμιζε ότι έκανε την επανάστασή του, ότι ανοίγει το δρόμο για την καταστροφή του, ότι χαραμίζει τα πιο ωραία του χρόνια. Αυτός είναι ένας βασικός λόγος που ήρθα σε επικοινωνία μαζί σας.
Ο,τι δεν άκουσα εγώ στα 15 μου χρόνια, να το πω σε άλλα παιδιά, για να μην έχουν αυτή την κατάληξη.
Δεν ξέρω αν ο δρόμος αυτός έχει γυρισμό, μπορεί και να έχει κι εγώ να μην τον βρήκα ακόμα, αλλά κοιμάμαι και ξυπνάω με τον φόβο ότι θα πεθάνω μόνη μου μέσα σε ένα υπόγειο και δεν θα με ψάξει κανείς.
Φίλους έχω, αλλά τους έχω κουράσει κι αυτούς. Την καλύτερή μου φίλη που είχα εδώ στην Αθήνα, την έχασα από υπερβολική δόση, πάνε τρία χρόνια. Είχε κι εκείνη όνειρα για τη ζωή της αλλά η «κυρία Ηρώ» είχε άλλα σχέδια.
Όταν γυρνάω από τη δουλειά, σκέφτομαι πολλές φορές «λες να πεθάνω σήμερα;». Κι έτσι περνάνε οι μέρες, μέσα στο φόβο και στην «χαρμάνα». Δεν βλέπω το πρόσωπό μου στον καθρέφτη, δεν θέλω. Δεν αναγνωρίζω αυτό το πρόσωπο που βλέπω. Εχω γράψει κι ένα γράμμα, για την μάνα μου και τον πατέρα μου, μην τύχει και πεθάνω και δεν έχουμε μιλήσει.
• Είναι ανατριχιαστικό αυτό που περιγράφεις.
Είναι η ζωή μου. Για αυτό το λέω. Μήπως και σωθεί έστω και ένα παιδί.
• Τι τους λες στο γράμμα;
Διάφορα. Τους ζητώ και συγγνώμη που δεν έγινα αυτό που ονειρεύονταν αλλά τους λέω και τα παράπονά μου, που ως γονείς δεν ήταν τόσο κοντά μου όσο θα ήθελα.
• Γιατί δεν τους τα λες;
Δεν έχουμε επαφές. Ο πατέρας μου δεν θέλει να με δει και η μάνα μου, πού και πού με παίρνει κανένα τηλέφωνο αλλά δεν μιλάμε για αυτά τα θέματα.
Ποτέ δεν μιλούσαμε για θέματα ουσίας, μόνο για το τι θα πει ο κόσμος και τη θέση μας στην κοινωνία. Όλα γύρω από αυτό γυρνούσαν. Από το «θεαθήναι».
• Εχεις κάνει προσπάθειες να απεξαρτηθείς;
Πολλές. Και μόνη μου και σε κέντρα και σε ψυχιάτρους. Δεν έχω καταφέρει μέχρι στιγμής να μείνω «καθαρή». Αλλά δεν το βάζω κάτω. Μόλις μαζέψω τα χρήματα που χρειάζομαι, θα κάνω ακόμα μια προσπάθεια, ελπίζω αυτή τη φορά να τα καταφέρω.
• Κλείνοντας την συνέντευξη, τι θα ήθελες να πεις;
Πρώτα πρώτα θέλω να απευθυνθώ στα παιδιά, ο κόσμος αυτός δεν είναι ωραίος όπως σας παρουσιάζουν. Εχει πόνο, έχει μοναξιά, έχει απελπισία, έχει ξεφτίλα και έχει και θάνατο. Και σήμερα κρύβω το πρόσωπό μου, γιατί ντρέπομαι και για αυτό που είμαι και γι αυτό που έκανα στην οικογένειά μου.
Στους γονείς, θέλω να πω να είναι κοντά στα παιδιά τους, να τα ακούνε, να τους δίνουν σημασία, να μάθουν να είναι γονείς.
Τα παιδιά τους δεν είναι η συνέχειά τους, είναι ξεχωριστές προσωπικότητες με δικά τους όνειρα και δικά τους σχέδια, να μην τους κόβουν τα φτερά τους. Και εκεί στην κοινωνία της Ρόδου θέλω να πω ότι το πρόβλημα είναι δίπλα μας, κοντά μας. Εγω μπορεί να λείπω 15 χρόνια αλλά δεν έχουν αλλάξει και πολλά πράγματα από τότε, για το πώς από τη μια στιγμή τα όνειρα γίνονται εφιάλτης αλλά δυστυχώς δεν μπορείς να ξυπνήσεις.

Μεγάλη έρευνα της Δίωξης ναρκωτικών στα Εξάρχεια. Η επιχείρηση είναι σε εξέλιξη από τα ξημερώματα.
Ισχυρές δυνάμεις της Δίωξης Ναρκωτικών μαζί με άνδρες της Ομάδας ΔΙΑΣ και των ΥΜΕΤ σαρώνουν τα Εξάρχεια. Οι έρευνες έχουν επικεντρωθεί σε τρία σπίτια όπου η αστυνομικοί τα κάνουν φύλλο και φτερό. Η περιοχή είναι αποκλεισμένη από την αστυνομία.

https://www.newsit.gr/

Την αντικατάσταση της προσωρινής τους κράτησης με περιοριστικούς όρους, αιτήθηκαν σε προσφυγή που άσκησαν ενώπιον του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Ρόδου, οι Y. A. του O. 30 ετών, που γεννήθηκε στη Ρωσία κάτοικος Ισραήλ και ο Ισραηλινός H. A. του S. 61 ετών, κατηγορούμενοι για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης και διακίνηση ναρκωτικών με την μορφή της μεταφοράς, εισαγωγής και κατοχής.
Θυμίζουμε ότι ελεύθεροι με τους περιοριστικούς όρους της καταβολής χρηματικής εγγύησης ύψους 10.000 ευρώ, της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και της εμφάνισής τους δύο φορές κάθε μήνα στον λιμενικό σταθμό του τόπου κατοικίας τους αφέθηκαν οι Ισραηλινοί L. M. του B. 78 ετών και G. M. του B. 61 ετών.
Οι ανωτέρω τέσσερις κατηγορούμενοι φέρονται να είναι μέλη οργανωμένης σπείρας διακίνησης ναρκωτικών.
Όπως έγραψε η «δημοκρατική», την 1η Απριλίου 2019 και περί ώραν 10:30 στο πλαίσιο ελέγχων κατά τον κατάπλου του «BLUE STAR 1» στον λιμένα της Ακαντιάς, έγινε σήμα από στελέχη μικτού κλιμακίου του Κεντρικού Λιμεναρχείου Ρόδου και Τελωνείου Ρόδου, σε ύποπτο αυτοκίνητο, μάρκας Opel Astra, χρώματος ασημί, στο οποίο επέβαιναν οι δύο πρώτοι.
Το όχημα δεν σταμάτησε και διέφυγε με μεγάλη ταχύτητα. Οι λιμενικοί τούς καταδίωξαν και εντόπισαν το όχημα πλησίον της νέας Μαρίνας Ρόδου και συγκεκριμένα στον χώρο στάθμευσης Κόβα απέναντι από το κατάστημα Public.
Ακολούθως πραγματοποιήθηκε έλεγχος με την συνδρομή σκύλου ανίχνευσης ναρκωτικών ουσιών του Τελωνείου, στο όχημα, κατά τον οποίο ανευρέθησαν και κατασχέθηκαν στους χώρους των αποσκευών του, καθώς και στο πίσω κάθισμα 30 πλαστικές συσκευασίες οι οποίες περιείχαν ποσότητα κοκαΐνης συνολικού μικτού βάρους 20.501 γραμμαρίων, 11 πλαστικές συσκευασίες οι οποίες περιείχαν δισκία ecstasy (MDMA) χρώματος γκρι με λογότυπο το σήμα της εταιρείας AUDI συνολικού μικτού βάρους 25.216 γραμμαρίων ήτοι περίπου 54.719 δισκία, 11 πλαστικές συσκευασίες οι οποίες περιείχαν δισκία ecstasy (MDMA) ερυθρού χρώματος με το λογότυπο «UPS» συνολικού μικτού βάρους 25.166 γραμμαρίων ήτοι περίπου 56.120 δισκία, 11 πλαστικές συσκευασίες οι οποίες περιείχαν δισκία ecstasy (MDMA) χρώματος γκρι με λογότυπο «SILVER» συνολικού βάρους 24.767 γραμμαρίων ήτοι περίπου 55.478 δισκία και μία συσκευή εντοπισμού κεραίας (τύπου gps) η οποία τοποθετείται σε σκάφη.
Οι δύο πρώτοι βρέθηκαν και συνελήφθησαν σε παρακείμενη καφετέρια, όπου εκάθοντο σε διαφορετικά τραπέζια.
H αξία των ναρκωτικών κυμαίνεται σύμφωνα με το Λιμενικό περίπου στα 2.668.220 – 5.376.440 ευρώ.
Σε σωματική έρευνα που πραγματοποιήθηκε στον δεύτερο βρέθηκε και κατασχέθηκε το χρηματικό ποσό των 8.100 ευρώ.
Από την προανάκριση προέκυψε ότι οι ανωτέρω δύο επρόκειτο να επιβιβαστούν σε ιστιοφόρο σημαίας Ισραήλ ονόματι «SEA LUCK» με προορισμό τον λιμένα Χάιφα του Ισραήλ μέσω Λάρνακας.
Το σκάφος εντοπίστηκε στην Νέα Μαρίνα Ρόδου με επιβαίνοντες τους άλλους δύο.
Από την έρευνα που έγινε στο σκάφος δεν βρέθηκε κάτι το ύποπτο.
Οι προσωρινά κρατούμενοι διατείνονται στην προσφυγή τους ότι η σε βάρος τους επιβολή και διατήρηση της προσωρινής κρατήσεως αφενός δεν εναρμονίζεται με τις αρχές που πρέπει να διέπουν γενικότερα τη διεξαγωγή της κύριας ανάκρισης και ειδικότερα τη λήψη μέτρων δικονομικού καταναγκασμού, αφετέρου δεν είναι σύμφωνη με το πνεύμα και το γράμμα του ισχύοντος σήμερα άρθρου του νόμου.
Τονίζουν ότι αμφότεροι είναι οικογενειάρχες, παντρεμένοι ο μεν πρώτος, πατέρας έξι τέκνων, εκ των οποίων η εξάχρονη κόρη του είναι ανάπηρη ο δε δεύτερος, πατέρας ενός τέκνου.
Επιπλέον τονίζουν ότι ο πρώτος έχει σωματική αναπηρία σε ποσοστό που αγγίζει το 100% και έχασε αμφότερα τα άνω άκρα του σε πόλεμο και αδυνατεί στοιχειωδώς να αυτοεξυπηρετηθεί.
Ο δε δεύτερος δηλώνει εξαρτημένος χρήστης ναρκωτικών ουσιών.
Ως συνήγοροι υπεράσπισής τους παρίστανται οι δικηγόροι κ.κ. Ηλίας Σμυρλιάδης και Μιχάλης Καντιδενός.

 

Πηγή:www.dimokratiki.gr

Αθωώθηκαν χθες από το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων της Αθήνας οι περισσότεροι από τους επώνυμους που κατηγορούνται ότι εμπλέκονται στο κύκλωμα διακίνησης κοκαΐνης με έδρα εστιατόριο στο Κολωνάκι, συμπεριλαμβανομένης και μιας Ροδίτισσας, η εμπλοκή της οποίας ήταν, όπως έγραψε η «δημοκρατική», συμπτωματική.
Οι δικαστές αποφάσισαν την απαλλαγή ενός επιχειρηματία, ενός γνωστού παρουσιαστή, μιας ηθοποιού και του γιου της, καθώς όπως είπαν, «δεν γνώριζαν ότι γινόταν διακίνηση ναρκωτικών ουσιών στο εστιατόριο, στο οποίο ήταν μέτοχοι».
Για τους «επώνυμους» πελάτες του κυκλώματος, μεταξύ των οποίων γνωστή ηθοποιός και σύζυγος πασίγνωστου επιχειρηματία με εμπλοκή σε ποινικές υποθέσεις, το δικαστήριο αποφάσισε για την μεν ηθοποιό να μην τιμωρηθεί, ενώ για τη σύζυγο του επιχειρηματία αποφάσισε την ενοχή της για προμήθεια και κατοχή ναρκωτικών ουσιών προς ιδίαν χρήση. Αδίκημα ωστόσο, το οποίο έχει παραγραφεί.
Το δικαστήριο κήρυξε ένοχους τους υπόλοιπους κατηγορούμενους κατά περίπτωση για εγκληματική οργάνωση και συμμορία, ενώ μετέτρεψε την αρχική κατηγορία της ιδιαίτερης διακεκριμένης διακίνησης ναρκωτικών, σε απλή διακίνηση που είχε ως αποτέλεσμα να «σπάσουν» τα ισόβια. Οι ποινές που επιβλήθηκαν σε βάρος τους κυμαίνονται από 8 έως 20 χρόνια.
Μεταξύ των 27 κατηγορούμενων στην υπόθεση συγκαταλεγόταν και μια 38χρονη κάτοικος Ιαλυσού.
Για την συγκεκριμένη κατηγορούμενη η Εισαγγελέας πρότεινε να κριθεί ένοχη για αγορά ναρκωτικών προς ιδίαν χρήση, άποψη, που αντέκρουσε ο συνήγορός της, δικηγόρος Ρόδου κ. Βασίλης Μπέης, που ζήτησε την απαλλαγή της, τονίζοντας ότι οι παραγγελίες κοκαΐνης για τις οποίες κατηγορείται έγιναν μέσω κινητού τηλεφώνου που λειτουργούσε επ’ ονόματί της αλλά χρησιμοποιούσε ο σύντροφός της. Μάλιστα παρουσίασε στο δικαστήριο κλήσεις από το δεύτερο κινητό ιδιοκτησίας της προς το συγκεκριμένο τονίζοντας ότι είναι εξαιρετικά αντιφατικό να θεωρήσει κανείς ότι τηλεφωνούσε καθημερινά σχεδόν στον εαυτό της.
Το δικαστήριο χθες την έκρινε αθώα κάνοντας δεκτούς τους ισχυρισμούς του συνηγόρου της.
Η 38χρονη Ροδίτισσα, γνωστή στο νησί, κατηγορήθηκε μαζί με τους επώνυμους συγκατηγορούμενους της:
«Στην Αθήνα κατά τους παρακάτω αναφερόμενους χρόνους έκαστος με μια ή περισσότερες πράξεις που συνιστούν εξακολούθηση του ιδίου εγκλήματος χωρίς να είναι τοξικομανείς, δηλαδή πρόσωπα που έχουν αποκτήσει την έξη της χρήσης ναρκωτικών ουσιών και αδυνατούν να την αποβάλουν με τις δικές τους δυνάμεις, διέπραξαν το έγκλημα της παράνομης διακίνησης ναρκωτικών ουσιών, με τη μορφή αγοράς, από άλλα πρόσωπα, ποσοτήτων απαγορευμένων ναρκωτικών ουσιών, με σκοπό την περαιτέρω διακίνησή τους κατά τα κατωτέρω, ειδικότερα αναφερόμενα, πράξη με την οποία συντελείται κυκλοφορία ναρκωτικών ουσιών».
Πιο συγκεκριμένα κατηγορήθηκε για το ότι:
-Την 11η Ιανουαρίου 2016 και περί ώραν 17.23 αγόρασε από άγνωστο πρόσωπο το οποίο χρησιμοποιούσε γνωστό στις αρχές αριθμό κινητού τηλεφώνου με την διαμεσολάβηση του 31χρονου Αλβανού 3 γραμμάρια κοκαΐνης.
-Την 29η Ιανουαρίου 2016 και περί ώραν 20.22 με τον ίδιο τρόπο προμηθεύτηκε 3,5 γραμμάρια κοκαΐνης.
-Την 30η Ιανουαρίου 2016 και περί ώραν 20.37 με το ίδιο τρόπο προμηθεύτηκε ακόμη 1,5 γραμμάριο.

 

Πηγή:www.dimokratiki.gr

Στο εδώλιο του Μονομελούς Εφετείου Δωδεκανήσου κατηγορούμενη, με απευθείας κλήση της Εισαγγελίας Εφετών Δωδεκανήσου, για διακεκριμένη διακίνηση ναρκωτικών με τη μορφή της χορήγησης αυτών από ιατρό εν γνώσει του ότι δεν υπάρχει πραγματική και συγκεκριμένη ιατρική ένδειξη κατ’ εξακολούθηση θα καθίσει μια αναισθησιολόγος.
Η ιατρός φέρεται ειδικότερα στην Κω, στο χρονικό διάστημα από 1 Ιουλίου 2011 έως 28 Φεβρουαρίου 2012 να εξέδωσε συνταγή για τη χορήγηση ναρκωτικών σε τρίτο εν γνώσει της ότι δεν υπάρχει πραγματική και συγκεκριμένη ιατρική ένδειξη για τη χορήγηση σε τρίτο φαρμάκων με περιεχόμενο ναρκωτικές ουσίες.
Της αποδίδεται ειδικότερα ότι εξέδωσε 10 συνταγές επ’ ονόματι της μητέρας της ως πάσχουσα από ρευματοειδή αρθρίτιδα, για οπιοειδή αναλγητικά και συγκεκριμένα των φαρμάκων Loz Actiq, Lonalgal, Lexotanil και TTS Durogestic.
Στις συνταγές δεν φέρεται να αναγραφόταν, η εκδίδουσα αρχή, αλλά στη θέση της εκδίδουσας αρχής υπάρχει η σφραγίδα της κατηγορούμενης ως ιδιώτη ιατρού και στη θέση του συνταγογράφοντος ιατρού φέρεται πάλι η ίδια η κατηγορούμενη ως ιατρός του Ε.Σ.Υ..

Φέρεται να είχε προκύψει εξάλλου ότι οι ποσότητες των προαναφερομένων συνταγογραφημένων φαρμάκων είναι μεγάλες στην προκειμένη υπόθεση.

Πηγή:www.dimokratiki.gr

ferriesingreece2

kalimnos

sportpanic03

 

 

eshopkos-foot kalymnosinfo-foot kalymnosinfo-foot nisyrosinfo-footer lerosinfo-footer mykonos-footer santorini-footer kosinfo-foot expo-foot