Πολιτική -Δημοσιογραφία : Δύο διαφορετικοί ρόλοι , γνωρίζουν τις ευθύνες τους απέναντι στην κοινωνία ; Γνωρίζουν πώς η έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση τους απέναντι στον πολίτη είναι λυδία λίθος για την ομαλή λειτουργία του ρόλου τους;
Κύριοι της πολιτικής και της δημοσιογραφίας του μικρού και ευλογημένου τόπου μας , χωρίς επικοινωνία ζωή δεν υπάρχει και ασφαλώς δεν βοηθάτε στην επίλυση των προβλημάτων της κοινωνίας.
Τις τελευταίες ημέρες η επικοινωνία έχει τραυματιστεί αρκετά , κάτι συμβαίνει , δεν μπορεί να έχει χαθεί η ομορφιά των λέξεων.
Κάτι συμβαίνει και αναρωτιέται κανείς , τι ακριβώς είναι εκείνο που εμποδίζει τον καθένα μας να επικοινωνήσει , όχι ασφαλώς με τις λέξεις που τραυματίζουν το κοινωνικό σώμα , αλλά με τις λέξεις εκείνες που θα δώσουν λύσεις στα τόσα αδιέξοδα της ίδιας της πολιτικής και κοινωνικής ζωής .
Αυτή δεν είναι δημοσιογραφία, αυτή δεν είναι πολιτική, ο ένας θέλει να επικρατήσει του άλλου , με εκφράσεις που δεν τιμούν τον ρόλο σας , πόσο μάλλον τον τόπο σας.
Λάθη όλοι κάνουμε , αλλά οφείλουμε να συνεννοηθούμε, για το καλό του τόπου μας.
Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά , συναντάς και την άλλη πλευρά της ζωής .
Υπάρχουν για πολλούς φίλους δύσκολες στιγμές, φίλους που συναντάμε στους καθημερινούς και βιαστικούς δρόμους της καθημερινότητας μας.
Σήμερα τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο δύσκολα , αλλά έχουν την δύναμη να τα κρατάνε βαθιά μέσα τους..... πονάνε, όμως δεν το δείχνουν. Είναι εκείνοι οι συνταξιδιώτες ζωής, που , ενώ δεν έχουν τίποτα στη ζωή τους και δεν ψάχνουν, ούτε προβολή , ούτε δόξα, ούτε περιουσία και πολλές φορές δεν έχουν να πάρουν ούτε το γάλα των παιδιών τους, προσφέρουν πολύ περισσότερα από όσα μπορούν για τον τόπο τους, δεν σταματάνε να ζουν την κάθε στιγμή τους....Σε κοιτάνε στα μάτια και νιώθουν μέσα τους αρκετά πλούσιοι, σε συναισθήματα αγάπης......και αυτό τους δίνει απέραντη γαλήνη και ευτυχία, αυτοί οι συνταξιδιώτες δεν έχουν ποτέ έρημο στην καρδιά τους!!!
Η επικοινωνία με τις χρήσιμες λέξεις , η μόνη δύναμη, για να δώσει απαντήσεις σε όλα εκείνα που βασανίζουν την ψυχή μας, που κάνει όλους μας πολλές φορές να χάνουμε την πίστη μας, το χαμόγελο μας, τον τόπο μας τον ίδιο .
Χωρίς επικοινωνία , ζωή δεν υπάρχει και ο τόπος μας πονάει .