Από τη Δευτέρα 29 Ιουνίου τίθεται σε εφαρμογή το πλήρες πρόγραμμα «αποκομιδής με ραντεβού» από το λιμάνι της Κω, όπως αναφέρεται στον ακόλουθο πίνακα.
Δεδομένου ότι οι κάδοι θα αποσυρθούν, ειδικό απορριμματοφόρο όχημα θα σταθμεύει σε προκαθορισμένα σημεία του λιμανιού, για λίγα λεπτά της ώρας, πρωί, μεσημέρι, απόγευμα και μεταμεσονύκτιες ώρες.
Οι κάτοικοι και οι επιχειρηματίες της περιοχής καλούνται να μεταφέρουν τα σκουπίδια τους την προγραμματισμένη ώρα και να τα εναποθέτουν απευθείας μέσα στο όχημα, χωρίς να τα αφήνουν στο πεζοδρόμιο κατά τις ακόλουθες ώρες:

Γραφείο Τύπου
Επανεκκίνηση του συστήματος αποκομιδής των απορριμμάτων «με ραντεβού», απευθείας στο απορριμματοφόρο, ξεκινά σταδιακά στην περιοχή του λιμανιού της Κω, από αύριο μεσημέρι, Παρασκευή 29 Μαϊου 2026.
Στο επόμενο διάστημα, το ίδιο σύστημα «Αποκομιδή με ραντεβού» θα επεκταθεί και στο μικρό ιστορικό κέντρο της Κω, στις εμπορικές οδούς που εμφανίζεται συσσώρευση απορριμμάτων, Ελευθερίου Βενιζέλου, 25ης Μαρτίου και Κολοκοτρώνη.
Σε αυτό το πλαίσιο, προς αποφυγή συγκέντρωσης μεγάλων ποσοτήτων απορριμμάτων κατά τη διάρκεια της ημέρας, για την τρέχουσα περίοδο και έως την εφαρμογή του πλήρους προγράμματος αποκομιδής με ραντεβού, από αύριο Παρασκευή 29 Μαϊου 2026 ένα ειδικό απορριμματοφόρο θα παραμένει σταθερό, στις ώρες και στα σημεία που αναφέρονται στον παρακάτω πίνακα, όπου καλούνται όλες οι επιχειρήσεις και οι κάτοικοι της περιοχής του λιμανιού να μεταφέρουν τα απορρίμματά τους και να τα εναποθέτουν μέσα στο απορριμματοφόρο όχημα!
