Από τη Δευτέρα 29 Ιουνίου τίθεται σε εφαρμογή το πλήρες πρόγραμμα «αποκομιδής με ραντεβού» από το λιμάνι της Κω, όπως αναφέρεται στον ακόλουθο πίνακα.
Δεδομένου ότι οι κάδοι θα αποσυρθούν, ειδικό απορριμματοφόρο όχημα θα σταθμεύει σε προκαθορισμένα σημεία του λιμανιού, για λίγα λεπτά της ώρας, πρωί, μεσημέρι, απόγευμα και μεταμεσονύκτιες ώρες.
Οι κάτοικοι και οι επιχειρηματίες της περιοχής καλούνται να μεταφέρουν τα σκουπίδια τους την προγραμματισμένη ώρα και να τα εναποθέτουν απευθείας μέσα στο όχημα, χωρίς να τα αφήνουν στο πεζοδρόμιο κατά τις ακόλουθες ώρες:

Γραφείο Τύπου