Από 1η Νοεμβρίου τίθεται σε ισχύ το νυχτερινό τιμολόγιο της ΔΕΗ που συνεπάγεται μειωμένες χρεώσεις για τους δικαιούχους.

Το Οικιακό Νυχτερινό Τιμολόγιο (με Χρονοχρέωση) Γ1Ν είναι ένα τιμολόγιο διπλής χρέωσης, δηλαδή οι καταναλώσεις που πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια του 24ώρου, χρεώνονται με διαφορετικές τιμές, την τιμή του Οικιακού Τιμολογίου Γ1 στις ώρες χρέωσης “Ημέρας” και με μειωμένη τιμή “Νύχτας” στις ώρες μειωμένης χρέωσης.

Στην περίπτωση που επιθυμείτε το Οικιακό Τιμολόγιο απαιτείται:

1. Να επισκεφτείτε το αρμόδιο γραφείο εξυπηρέτησης για Υπηρεσίες Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ, έχοντας μαζί σας ένα λογαριασμό ρεύματος, την αστυνομική σας ταυτότητα και αποδεικτικό του ΑΦΜ σας, ώστε να:

· Υποβάλετε σχετική αίτηση.

· Καταβάλετε τη συμμετοχή σας στις δαπάνες στις οποίες υποβάλλεται ο ΔΕΔΔΗΕ.
2. Να επισκεφτείτε οποιοδήποτε Κατάστημά μας, έχοντας μαζί σας την αστυνομική σας ταυτότητα και αποδεικτικό του ΑΦΜ σας, ώστε να υπογράψετε νέα Σύμβαση Προμήθειας στο όνομά σας.

Ωράριο Νυχτερινού Τιμολογίου

Χειμερινή περίοδος: 1 Νοεμβρίου έως 30 Απριλίου
Ισχύει από 02:00 - 08:00 και 15:00 - 17:00, για τους πελάτες των μη διασυνδεδεμένων νησιών με τμηματικό ωράριο.

Συνεχές ωράριο *
Όλο το έτος: 23:00 έως 07:00 (* Το Οικιακό Νυκτερινό Τιμολόγιο με συνεχές ωράριο καθ' όλη τη διάρκεια του έτους δεν χορηγείται πλέον. Ισχύει για οικιακούς πελάτες που έχουν μειωμένο νυχτερινό τιμολόγιο πριν το έτος 1988 (εάν στο μεταξύ δεν ζήτησαν την αλλαγή του) ή διαμένουν σε ορισμένες γεωγραφικές περιοχές της χώρας όπου δεν υπάρχει κατάλληλη τεχνική υποδομή του ΔΕΔΔΗΕ, (Δίκτυο Διανομής) δηλαδή, μη ύπαρξη συστήματος ΤΑΣ (Τηλεχειρισμός Ακουστικής Συχνότητας). Ενημερωθείτε από τα κατά τόπους καταστήματα για τις περιοχές που λειτουργεί το σύστημα ΤΑΣ).

Μέχρι τις 31-10-2016 θα ισχύει η ρύθμιση των 36 δόσεων για την εξόφληση των οφειλών προς τη ΔΕΗ.

Παράλληλα στη ρύθμιση θα μπορούν να ενταχθούν νοικοκυριά και επιχειρήσεις, στους οποίους έγινε διακοπή ηλεκτροδότησης, οι οποίοι αρχικά δεν είχαν ενταχθεί στη συγκεκριμένη ρύθμιση και θα έπρεπε να καταβάλουν το 30% της οφειλής και στη συνέχεια να προχωρήσουν στην εξόφληση οφειλών σε 8 μόνο δόσεις.

Αυτά αναφέρονται στην απάντηση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Σκουρλέτη στην ερώτηση που είχε καταθέσει στη Βουλή ο Βουλευτής Δωδεκανήσου κ. Μάνος Κόνσολας.
Στις αρχές Σεπτεμβρίου ο κ. Κόνσολας είχε αναδείξει το πρόβλημα, προτείνοντας οι υπηρεσίες της ΔΕΗ να διαμορφώσουν ένα κανονιστικό πλαίσιο για την ένταξη στη ρύθμιση των 36 δόσεων σε πολίτες και επιχειρήσεις στους οποίους έχει γίνει διακοπή ηλεκτροδότησης
Ο Βουλευτής είχε επισημάνει ότι για κάποιους πολίτες, αλλά και για ορισμένες επιχειρήσεις, στους οποίους έγινε διακοπή ηλεκτροδότησης, είναι φύσει αδύνατον να καταβάλλουν εφάπαξ το 30% της οφειλής, αλλά και να εξοφλήσουν τις υποχρεώσεις τους σε 8 μόνο δόσεις.

Η Περιφέρεια Ν. Αιγαίου χρηματοδοτεί την διασύνδεση του αξονικού τομογράφου του Νοσοκομείου Κω με το δίκτυο της ΔΕΗ

Υπεγράφη Προγραμματική Σύμβαση ποσού 40.000 ευρώ, μεταξύ της ΠΝΑΙ και της 2ης ΥΠΕ Πειραιώς και Αιγαίου

Τη διασύνδεση του αξονικού τομογράφου του Γενικού Νοσοκομείου Κω «Ιπποκράτειο», με το δίκτυο της ΔΕΗ χρηματοδοτεί η Περιφέρεια Ν. Αιγαίου, με το ποσό των 40.000 ευρώ, μέσω Προγραμματικής Σύμβασης την οποία συνήψε με την 2η ΥΠΕ Πειραιώς και Αιγαίου και συνυπογράφουν ο Περιφερειάρχης κ. Γιώργος Χατζημάρκος και η Διοικήτρια της 2ης ΥΠΕ κα Όλγα Ιορδανίδου.

Το Γενικό Νοσοκομείο της Κω διαθέτει αξονικό τομογράφο, ο οποίος ηλεκτροδοτείται από ηλεκτροπαραγωγό ζεύγος (Η/Ζ). Για λόγους εξοικονόμησης πετρελαίου και μείωσης της όχλησης της περιοχής από την λειτουργία του Η/Ζ, αποφασίστηκε η διασύνδεση του αξονικού τομογράφου με το δίκτυο της ΔΕΗ. Ο αξονικός τομογράφος απαιτεί ισχύ της τάξης των 120 KVA, η οποία θα είναι σε θέση να καλύψει και μελλοντική αναβάθμισή του.
Μέσω της διασύνδεσης με το δίκτυο της ΔΕΗ, επιτυγχάνεται σημαντική μείωση της κατανάλωσης πετρελαίου, τουλάχιστον κατά 95%, αφού το Η/Ζ θα λειτουργεί μόνο κατά τις περιπτώσεις διακοπής του ηλεκτρικού ρεύματος. Επίσης, επιτυγχάνεται μείωση του θορύβου που προκαλείται από τη λειτουργία της γεννήτριας και κατά συνέπεια μείωση της όχλησης των γειτονικών οικημάτων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η διασύνδεση του αξονικού τομογράφου με το δίκτυο της ΔΕΗ δίνει την δυνατότητα άμεσης εκτέλεσης αξονικής τομογραφίας, ενώ μέχρι σήμερα απαιτείται προθέρμανση του μηχανήματος για μισή ώρα, εφόσον είναι εκτός λειτουργίας.

Κατά συνέπεια επιτυγχάνεται η καλύτερη λειτουργία του οξονικού τομογράφου, η σωστή και έγκαιρη εξυπηρέτηση των ασθενών στο Νοσοκομείο της Κω, ενώ βελτιώνεται και η ποιότητα ζωής των κατοίκων της γύρω περιοχής.
Με βάση την υπογραφείσα Προγραμματική Σύμβαση, διάρκειας 6 μηνών, η Περιφέρεια Ν. Αιγαίου, αναλαμβάνει να καλύψει τη δαπάνη των 40.000 ευρώ, ως φορέας χρηματοδότησης του έργου, ενώ η 2η ΥΠΕ αναλαμβάνει την διεκπεραίωση της διασύνδεσης, ως φορέας υλοποίησης.

Το έργο χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου.

Το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου ενημερώνει τις επιχειρήσεις - μέλη του αλλά και το σύνολο του καταναλωτικού κοινού της περιοχής μας, σε συνέχεια της υπ.αριθμ. 2011/Α1/2 (09.09.2016) επιστολής που απέστειλε ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Γιάννης Πάππου

προς τη Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών της ΔΕΗ και με την οποία ζητούσε την ένταξη στη ρύθμιση των 36 δόσεων (Ευνοϊκή Ρύθμιση Οφειλών) των οφειλετών ΌΛΩΝ των κατηγοριών, συμπεριλαμβανομένων και αυτών στους οποίους έχει γίνει διακοπή ηλεκτροδότησης λόγω χρέους,

ότι η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού Α.Ε εξέδωσε εχθές Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2016, Δελτίο Τύπου, στο οποίο αναφέρει:

«Το ΔΣ της ΔΕΗ λαμβάνοντας υπόψη τη συνεχιζόμενη προσέλευση, με αμείωτο ρυθμό, των πελατών της Επιχείρησης για να ενταχθούν στη ρύθμιση των 36 δόσεων χωρίς προκαταβολή, αποφάσισε σήμερα την παράταση της ρύθμισης για ένα μήνα, μέχρι την 31η Οκτωβρίου.

Παράλληλα, ανταποκρινόμενο στα αιτήματα διαφόρων φορέων δίνει την ευκαιρία ένταξης στη ρύθμιση αυτή και σε όσους τη ζητήσουν όχι αυτοβούλως αλλά μετά από διακοπή της ηλεκτροδότησης λόγω χρέους, με μοναδική προϋπόθεση να μην έχουν προβεί σε αυθαίρετη επανασύνδεση με επέμβαση στο μετρητή τους.

Τέλος, και εξαντλώντας κάθε περιθώριο καλής θέλησης, σε όσους είχαν κάνει παρέμβαση στο μετρητή τους – εννοείται πλην της περίπτωσης της ρευματοκλοπής- αποφάσισε η επανασύνδεση να γίνεται με προκαταβολή ίση με το 15% της οφειλής και η εξόφληση του υπολοίπου σε 12 δόσεις.»

Το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου, πάντα δίπλα στις επιχειρήσεις – μέλη του και στο σύνολο των παραγωγικών τάξεων της περιοχής μας, στο δύσκολο αγώνα της επιβίωσής τους, αναζητά και βρίσκει μέτρα και τρόπους επίλυσης των καίριων προβλημάτων που απασχολούν την τοπική αγορά, έχοντας πάντα ως στόχο τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη του τόπου μας.

Και παράταση ενός μήνα στη ρύθμιση των απλήρωτων λογαριασμών ρεύματος με 36 δόσεις χωρίς προκαταβολή, και ευνοϊκότερες αλλαγές για την υπαγωγή στο πρόγραμμα διακανονισμών και σε όσους έχει διακοπεί η ηλεκτροδότηση ανακοίνωσε η ΔΕΗ.

Πιο συγκεκριμένα, όπως προκύπτει από τη χθεσινή απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας, μέχρι τις 31 Οκτωβρίου όσοι έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές στην επιχείρηση θα μπορούν να εκμεταλλευτούν τη ρύθμιση με την πληρωμή τους σε 36 δόσεις και χωρίς να προκαταβάλουν κανένα ποσό.

Η διοίκηση της εταιρείας έδωσε μία ακόμη παράταση (το πρόγραμμα έληγε στις 30 Σεπτεμβρίου) «λαμβάνοντας υπόψη τη συνεχιζόμενη προσέλευση, με αμείωτο ρυθμό, των πελατών της επιχείρησης για να ενταχθούν στη ρύθμιση».
Παράλληλα η ΔΕΗ προχωρεί και σε δύο αλλαγές με σκοπό την προσέλκυση και άλλων καταναλωτών: «Δίνει την ευκαιρία ένταξης στη ρύθμιση αυτήν και σε όσους τη ζητήσουν, όχι αυτοβούλως, αλλά μετά από διακοπή της ηλεκτροδότησης λόγω χρέους, με μοναδική προϋπόθεση να μην έχουν προβεί σε αυθαίρετη επανασύνδεση με επέμβαση στον μετρητή τους».
Η δεύτερη αλλαγή αφορά εκείνους που ενώ τους κόπηκε το ρεύμα λόγω χρεών παρενέβησαν στον μετρητή (χωρίς να κλέψουν ρεύμα) και τον επαναλειτούργησαν: «Σε όσους είχαν κάνει παρέμβαση στον μετρητή τους -εννοείται πλην της περίπτωσης της ρευματοκλοπής- η διοίκηση αποφάσισε η επανασύνδεση να γίνεται με προκαταβολή ίση με το 15% της οφειλής και η εξόφληση του υπολοίπου σε 12 δόσεις». Τώρα ίσχυε προκαταβολή 30% και οκτώ δόσεις.

Πάντως το πρόγραμμα διακανονισμών των 36 δόσεων έχει φέρει θετικά αποτελέσματα, όπως υποστηρίζει ο πρόεδρος της εταιρείας Εμμανουήλ Παναγιωτάκης: «Για πρώτη φορά ύστερα από αρκετά χρόνια καταγράφεται μείωση του αντίστοιχου ποσού (ληξιπρόθεσμων) σε απόλυτα μεγέθη.

Στοιχεία
Το γεγονός αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στο σύστημα διακανονισμών των 36 δόσεων, στα πλαίσια του οποίου έχουν ήδη διακανονίσει οφειλές συνολικού ύψους πλέον του 1,1 δισ. ευρώ άνω των 400.000 πελατών» λέει ο πρόεδρος της εταιρείας και συνεχίζει: «Οφείλεται επίσης στην επιβράβευση της συνέπειας με έκπτωση 15% για την τακτική πληρωμή των λογαριασμών, καθώς και στη στοχευμένη προσπάθεια αποκοπών σε οφειλές με μεγάλα χρέη. Η αντιστροφή αυτής της τάσης πρέπει να παγιωθεί και μάλιστα με ταχύτερο ρυθμό μείωσης των ληξιπρόθεσμων οφειλών».

Και αιτιολογεί την απόφαση της διοίκησης για τη νέα παράταση: «Προς αυτή την κατεύθυνση κινείται η παράταση των διακανονισμών των 36 δόσεων και οι λοιπές ρυθμίσεις για τις διάφορες κατηγορίες των οφειλετών. Εκτιμούμε ότι ο συνδυασμός των στοχευμένων αποκοπών και των διακανονισμών θα φέρει πιο απτά αποτελέσματα στο δεύτερο εξάμηνο του 2016 και στις αρχές του 2017».

ethnos.gr

ferriesingreece2

kalimnos

sportpanic03

 

 

eshopkos-foot kalymnosinfo-foot kalymnosinfo-foot nisyrosinfo-footer lerosinfo-footer mykonos-footer santorini-footer kosinfo-foot expo-foot