Περίπου 1,8 εκατ. οφειλέτες της ΔΕΗ δεν έχουν αξιοποιήσει την ευκαιρία - Πώς μπορεί να ενταχθεί κανείς στο πρόγραμμα της ΕΥΔΑΠ

Αντιμέτωποι με διακοπή παροχής νερού και ρεύματος θα βρεθούν όσοι έχουν οφειλές και δεν υπαχθούν στο διακανονισμό για ρύθμιση μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου, όπως έχουν επισημάνει τόσο η διοίκηση της ΕΥΔΑΠ, όσο και της ΔΕΗ.

Η ΔΕΗ έχει καλέσει τους οφειλέτες να σπεύσουν σε ρύθμιση χρεών έως τις 30 Σεπτεμβρίου, ημερομηνία που λήγει το πρόγραμμα διακανονισμού των ληξιπρόθεσμων οφειλών σε 36 δόσεις. Η εταιρεία έχει προειδοποιήσει ότι από τον Οκτώβριο έρχονται εντολές διακοπής ηλεκτροδότησης για όσους επιλέγουν να μην πληρώνουν ή να μην ρυθμίζουν οφειλές ενώ αποδεδειγμένα μπορούν.

Σύμφωνα με στοιχεία της επιχείρησης, μέχρι τέλη Αυγούστου, περίπου 350.000 πελάτες της ΔΕΗ είχαν προβεί σε διακανονισμό συνολικών οφειλών της τάξης του ενός δισ. ευρώ. Οι πελάτες με τις μικρότερες οφειλές αποφεύγουν να διακανονίσουν την οφειλή τους, βασιζόμενοι ίσως στην κοινωνική ευαισθησία της Επιχείρησης, όπως τονίζει η ΔΕΗ. Ωστόσο, αυτό αποβαίνει σε βάρος τους, καθώς χάνουν την έκπτωση του 15%, ενώ με κάποιο μικρό μηνιαίο ποσό (10-30 ευρώ) θα ήταν συνεπείς και θα επωφελούνταν από την έκπτωση.

Επίσης, κάτω από 500 ευρώ δεν έχουν διακανονίσει 1.230.000 πελάτες, με σύνολο οφειλής 146 εκατ. ευρώ. Μεταξύ 500 και 1.000 ευρώ δεν έχουν διακανονίσει 298.000 πελάτες, με σύνολο οφειλής 153 εκατ. ευρώ. Οι πελάτες με τις μεσαίου ύψους οφειλές, δηλαδή μεταξύ 1.000 και 3.000 ευρώ έχουν διακανονίσει τις οφειλές τους σε μεγαλύτερο ποσοστό, 36%. Στην κατηγορία αυτή οι πελάτες που δεν έχουν διακανονίσει την οφειλή τους ανέρχονται σε 216.000, με συνολική οφειλή 278 εκατ. ευρώ.

Οι πελάτες με τις μεγαλύτερες οφειλές, πλέον των 3.000 ευρώ, έχουν διακανονίσει τις οφειλές τους σε ποσοστό 32%.Στην κατηγορία αυτή οι πελάτες που δεν έχουν διακανονίσει την οφειλή τους ανέρχονται σε 89.000, με συνολική οφειλή 509 εκατ. ευρώ. Ενας μεγάλος αριθμός πελατών των δύο τελευταίων κατηγοριών αποφεύγουν συστηματικά, όπως αναφέρει η επιχείρηση, να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους.

Το πρόγραμμα διακανονισμών της ΔΕΗ, που ισχύει σήμερα, ξεκίνησε την 1η Απριλίου με προθεσμία λήξης το τέλος Ιουλίου, οπότε και παρατάθηκε για ακόμα δύο μήνες ως τις 30 Σεπτεμβρίου. Αν δεν ανανεωθεί, τότε από 1ης Οκτωβρίου θα επανέλθει το παλαιό μοντέλο με την προκαταβολή του 30% του χρέους και την εξόφληση του υπολοίπου σε 8 δόσεις.

Αναφορικά με το πρόγραμμα διακανονισμών 36 δόσεων της ΕΥΔΑΠ προβλέπεται απαλλαγή από το σύνολο των μη βεβαιωμένων προσαυξήσεων/ τόκων σε περίπτωση εφάπαξ καταβολής των ληξιπρόθεσμων οφειλών. Επίσης, απαλλαγή από το 50% του συνόλου των μη βεβαιωμένων προσαυξήσεων/ τόκων εφόσον η οφειλή ρυθμιστεί κατά ανώτατο όριο μέχρι 6 έντοκες μηνιαίες δόσεις και απαλλαγή από το σύνολο των μη βεβαιωμένων προσαυξήσεων/ τόκων για τους δικαιούχους ΕΕΤ της ΕΥΔΑΠ, εφόσον η οφειλή ρυθμιστεί κατά ανώτατο μέχρι 36 άτοκες μηνιαίες δόσεις.

Παράλληλα, προβλέπει απαλλαγή από το σύνολο των μη βεβαιωμένων προσαυξήσεων/ τόκων για τους οφειλέτες που είναι ενταγμένοι στο ΚΟΤ της ΔΕΗ, εφόσον η οφειλή ρυθμιστεί κατά ανώτατο μέχρι 12 άτοκες μηνιαίες δόσεις.

Υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης της οφειλής κατά ανώτατο μέχρι 36 έντοκες μηνιαίες δόσεις για όσους οφειλέτες δεν υπάγονται ή δεν επιλέξουν οποιαδήποτε από τις παραπάνω περιπτώσεις ευνοϊκής ρύθμισης.

Απαραίτητες προϋποθέσεις για την ένταξη στο πρόγραμμα είναι

- Η ύπαρξη πάσης φύσεως οφειλής άνω των 60€

- Η ελάχιστη δόση δεν μπορεί να είναι κατώτερη των 20€

- Για την έγκριση της ρύθμισης αυτής απαιτείται η άμεση καταβολή της πρώτης από τις εγκεκριμένες δόσεις, ενώ οι επόμενες δόσεις θα καταβάλλονται έως και την τελευταία εργάσιμη ημέρα των επόμενων μηνών από την ημερομηνία υπαγωγής στο διακανονισμό.

Την ένταξη στη ρύθμιση των 36 δόσεων για την εξόφληση οφειλομένων προς τη ΔΕΗ, πολιτών και επιχειρήσεων στους οποίους έχει γίνει διακοπή της ηλεκτροδότησης, ζητά με Ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή ο Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας.

Παράλληλα, κατάθεσε και αναφορά στη Βουλή με αφορμή την επιστολή του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου προς τη Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών της ΔΕΗ.

Ο Βουλευτής επισημαίνει ότι για όσους πολίτες ή επιχειρήσεις έγινε διακοπή ηλεκτροδότησης, δεν υπάρχει η δυνατότητα ένταξης στη ρύθμιση των 36 δόσεων.
Αντίθετα, είναι υποχρεωμένοι να προχωρήσουν στην καταβολή του 30% της οφειλής τους, προκειμένου να γίνει επανασύνδεση, και στη συνέχεια να εξοφλήσουν το υπόλοιπο της οφειλής σε 8 μόνο δόσεις.
Ο κ. Κόνσολας τονίζει ότι κάποιοι βρίσκονται σε απόλυτο αδιέξοδο, αφού δεν έχουν τη δυνατότητα να καταβάλουν το 30% της οφειλής και να προχωρήσουν στην εξόφληση οφειλών σε 8 μόνο δόσεις.
Προτείνει, μάλιστα, οι υπηρεσίες της ΔΕΗ να διαμορφώσουν ένα κανονιστικό πλαίσιο για την ένταξη στη ρύθμιση των 36 δόσεων σε πολίτες και επιχειρήσεις στους οποίους έχει γίνει διακοπή ηλεκτροδότησης. Το συγκεκριμένο κανονιστικό πλαίσιο μπορεί να αποκλείει αυτούς που έχουν τη δυνατότητα αλλά δεν πληρώνουν και να δώσει τη δυνατότητα σε όλους τους άλλους να εξοφλήσουν τις οφειλές τους.
Παράλληλα, ζητά να παραταθεί η προθεσμία για την ένταξη στη ρύθμιση των 36 δόσεων μέχρι τις 15 Οκτωβρίου για τη συγκεκριμένη κατηγορία πολιτών, που μέχρι σήμερα είναι αποκλεισμένοι από τη ρύθμιση.
Σε δήλωσή του, ο κ. Κόνσολας τονίζει:
«Πρέπει να δοθεί σε όλους η δυνατότητα να εξοφλήσουν τις οφειλές τους.
Δεν είναι όλοι a priori κακοπληρωτές, δεν μπορούμε να καταδικάζουμε πολίτες και επιχειρήσεις.
Η ΔΕΗ αλλά και η κυβέρνηση οφείλουν να διαχωρίσουν τους συστηματικά κακοπληρωτές από αυτούς που πραγματικά αντιμετωπίζουν πρόβλημα».

Επισυνάπτεται το πλήρες κείμενο της Ερώτησης του κ. Κόνσολα.

Ε Ρ Ω Τ Η Σ Η
Προς
Κύριο Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας

ΘΕΜΑ: «Ανάγκη ένταξης στη ρύθμιση των 36 δόσεων όλων των οφειλετών της ΔΕΗ»

Κύριε Υπουργέ,

Όπως πολύ καλά γνωρίζετε, οι οφειλές πολιτών και επιχειρήσεων προς τη ΔΕΗ έχουν εκτιναχθεί, ιδιαίτερα τον τελευταίο χρόνο.
Η ρύθμιση των 36 δόσεων για την εξόφληση οφειλών δεν δείχνει να αποδίδει αφού υπάρχουν διατάξεις που αποκλείουν συγκεκριμένες κατηγορίες οφειλετών.
Αναφέρομαι σε αυτούς στους οποίους έχει ήδη γίνει διακοπή ηλεκτροδότησης, υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός από αυτούς ιδιαίτερα τον τελευταίο μήνα.
Σύμφωνα, λοιπόν, με το κανονιστικό πλαίσιο της ρύθμισης, όλοι αυτοί χάνουν το δικαίωμα ένταξης στη ρύθμιση των 36 δόσεων.
Αντίθετα, είναι υποχρεωμένοι να προχωρήσουν στην καταβολή του 30% της οφειλής τους, προκειμένου να γίνει επανασύνδεση και στη συνέχεια να εξοφλήσουν το υπόλοιπο της οφειλής σε 8 δόσεις.
Είναι σαφές ότι για κάποιους πολίτες, αλλά και για ορισμένες επιχειρήσεις είναι φύσει αδύνατον να καταβάλλουν εφάπαξ το 30% της οφειλής αλλά και να εξοφλήσουν τις υποχρεώσεις τους σε 8 μόνο δόσεις.
Θα πρέπει να τους δοθεί η ευκαιρία να ενταχθούν και αυτοί στη ρύθμιση των 36 δόσεων.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι κάποιοι είναι συστηματικά κακοπληρωτές, με την έννοια ότι έχουν τη δυνατότητα αλλά δεν πληρώνουν.
Αυτοί, όμως, είναι η μειοψηφία.
Η μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών και των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, θέλουν να τους δοθεί η δυνατότητα να εξοφλήσουν τις οφειλές τους προς τη ΔΕΗ.
Οι υπηρεσίες της ΔΕΗ μπορούν, άλλωστε, να διαμορφώσουν ένα κανονιστικό πλαίσιο για την ένταξη στη ρύθμιση των 36 δόσεων σε πολίτες και επιχειρήσεις στους οποίους έχει γίνει διακοπή ηλεκτροδότησης. Το συγκεκριμένο κανονιστικό πλαίσιο μπορεί να αποκλείει αυτούς που έχουν τη δυνατότητα αλλά δεν πληρώνουν και να δώσει τη δυνατότητα σε όλους τους άλλους να εξοφλήσουν τις οφειλές τους.

Κατόπιν των ανωτέρω
Ερωτάται ο Κύριος Υπουργός

1. Εάν προτίθεται να εντάξει στη ρύθμιση των 36 δόσεων και τους καταναλωτές στους οποίους έχει γίνει διακοπή ηλεκτροδότησης, χωρίς να καταβάλουν το 30% της οφειλής και να προβαίνουν σε εξόφληση των οφειλομένων σε 8 δόσεις, όπως ισχύει σήμερα.
2. Εάν προτίθεται να επεκτείνει το χρόνο της παράτασης για την ένταξη στη ρύθμιση των 36 δόσεων, μέχρι τις 15 Οκτωβρίου, για τη συγκεκριμένη κατηγορία οφειλετών στους οποίους έχει γίνει διακοπή ηλεκτροδότησης και δεν μπορούν να ενταχθούν στη ρύθμιση των 36 δόσεων.

Ο Ερωτών Βουλευτής

Μάνος Κόνσολας
Βουλευτής Δωδεκανήσου

Αγαπητοί Κύριοι, με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας μεταφέρουμε τα παράπονα και τις ανησυχίες των μελών μας, αλλά και απλών συμπολιτών μας, σχετικά με το Νέο Πρόγραμμα Διακανονισμών Οφειλών του Οργανισμού σας, και συγκεκριμένα αυτό των 36 μηνιαίων δόσεων.

Ένα ιδιαίτερα ευνοϊκό πρόγραμμα, το οποίο, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις σας, βρήκε μεγάλη ανταπόκριση στο καταναλωτικό κοινό και αποφασίσθηκε η παράτασή του έως και τις 30 Σεπτεμβρίου 2016.

Η διαφημιστική αυτή καμπάνια της ΔΕΗ (εξόφληση σε 36 δόσεις) , που κατά την γνώμη μας, ήταν προς την σωστή κατεύθυνση για την επίλυση του προβλήματος πολλών συναδέλφων και συμπολιτών μας, που αδυνατούσαν να εξοφλήσουν τις υποχρεώσεις τους, προσέλκυσε και ώθησε πολλούς από αυτούς να προχωρήσουν στον διακανονισμό των εκκρεμοτήτων τους.

Δυστυχώς όμως, η επίσκεψή τους στον οργανισμό , τους προβλημάτισε. Ελάχιστοι είναι αυτοί που μπορούν να ενταχθούν στην πολυδιαφημισμένη ρύθμιση , καθώς η ρύθμιση αυτή δεν ισχύει για περιπτώσεις διακοπής ηλεκτροδότησης και επανασύνδεσης αυτής. Προκειμένου να γίνει επανασύνδεση, θα πρέπει να καταβάλλεται το 30% της οφειλής και το υπόλοιπο να εξοφλείται σε 8 δόσεις κατ’ ανώτατο.

Αντιλαμβανόμαστε τις περιπτώσεις εκείνων των κατ’ εξακολούθηση ασυνεπών πελατών που δεν προσέρχονται αυτοβούλως αλλά αφού η Επιχείρηση αναγκάζεται λόγω της παρατεταμένης ασυνέπειας και αδιαφορίας τους να διακόψει την ηλεκτροδότηση τους, καθώς και την ανάγκη επιβράβευσης των συνεπών πελατών. Ωστόσο όμως, και εσείς σαφώς αντιλαμβάνεστε το γεγονός ότι η παρούσα οικονομική κατάσταση, τόσο σε επίπεδο επιχειρήσεων όσο και απλών νοικοκυριών, έχει καταστήσει πολλούς συνεπείς πελάτες, να καταστούν «ασυνεπείς».

Κύριοι,

Το ζήτημα της ένταξης στη ρύθμιση των 36 μηνιαίων δόσεων και των πελατών της Επιχείρησης στους οποίους έχετε προχωρήσει σε απενεργοποίηση του μετρητή, είναι απόλυτα ζωτικό και κρίσιμο. Τόσο για τη βιωσιμότητά τους και τη δυνατότητα συνέχισης της λειτουργίας τους, όσο και για την υποστήριξη της είσπραξης εσόδων για τη ΔΕΗ.

Η συγκεκριμένη απόφαση θα κινείται απόλυτα στο πνεύμα της υποβοήθησης και της έμπρακτης στήριξης της επιχειρηματικότητας της χώρας μας, σε μία μακροχρόνια περίοδο κρίσης και ύφεσης και το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου ευελπιστεί και σε επιπλέον πρωτοβουλίες.

Ζητούμε να κάνετε το αίτημά μας άμεσα αποδεκτό - λύνοντας ένα μείζον πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί , όχι μόνο στην ακριτική περιοχή μας αλλά και σε όλη την Ελλάδα - και να ενταχθούν όλοι ανεξαρτήτως οι καταναλωτές στο ευνοϊκό πρόγραμμα της ρύθμισης των ληξιπρόθεσμων οφειλών τους σε 36 μηνιαίες δόσεις.

Με εκτίμηση,


Γιάννης Πάππου
Πρόεδρος Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου

Διευκρινίσεις σχετικά με τις αποκοπές ηλεκτρικού ρεύματος δίνουν η ΔΕΗ και ο Διαχειριστής του Δικτύου, ΔΕΔΔΗΕ, επισημαίνοντας μεταξύ άλλων τα μέτρα προστασίας που ισχύουν για ευάλωτους πελάτες καθώς και για τους δικαιούχους του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου.

Ειδικότερα, ο ΔΕΔΔΗΕ, αφού υπογραμμίζει ότι οι εντολές αποκοπής εκδίδονται από τους προμηθευτές και σύμφωνα με το νόμο υλοποιούνται εντός δεκαημέρου από την υποβολή τους, προσθέτει ότι:

Το θεσμικό πλαίσιο της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας προβλέπει συγκεκριμένα μέτρα προστασίας για τους καταναλωτές που είναι ενταγμένοι στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο ή στους Ευάλωτους Πελάτες. Σημειώνεται ότι τόσο οι υπέργηροι καταναλωτές όσο και οι εξαρτώμενοι από μηχανήματα τεχνικής υποστήριξης της ζωής, μπορούν να ενταχθούν στις εν λόγω κατηγορίες πελατών με τη διαδικασία που προβλέπεται στο αντίστοιχο νομικό πλαίσιο. Μεταξύ των μέτρων προστασίας είναι και η απαγόρευση αποκοπής τους λόγω χρέους κατά τους μήνες Νοέμβριο έως και Μάρτιο, όπως επίσης και κατά τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο, απαγόρευση που τηρείται ευλαβικά από τον ΔΕΔΔΗΕ, ακόμα και εάν έχει εκ λάθους υποβληθεί αίτημα αποκοπής από προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας.

Παράλληλα, με αφορμή απειλές που δέχονται στελέχη αλλά και τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ, διευκρινίζεται ότι η Εταιρεία, σύμφωνα με τις υποχρεώσεις της, εκτελεί τις εντολές διακοπής παροχών ηλεκτρικού ρεύματος λόγω χρέους που εκδίδονται από τους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας, με τεχνικούς της (συνεργεία ΔΕΔΔΗΕ ή εργολάβους), οι οποίοι δεν έχουν καμία δικαιοδοσία διαπραγμάτευσης και παρεκκλίσεων από τις εντολές αυτές.

Εξάλλου, η ΔΕΗ με αφορμή δημοσιεύματα ότι το ρεύμα σε ηλικιωμένη που ζει με υποστήριξη μηχανήματος οξυγόνου, στην Πάτρα, επισημαίνει ότι η παροχή δεν ήταν στο όνομα του συγκεκριμένου πελάτη καθώς καθότι τόσο η ίδια όσο και οι στενοί συγγενείς της είχαν αδιαφορήσει να γνωστοποιήσουν στη ΔΕΗ ότι χρήζει μηχανικής υποστήριξης και δεν είχαν προχωρήσει στις απαραίτητες διαδικασίες για να ενταχθεί στις ειδικές ρυθμίσεις για τους Ευάλωτους Πελάτες.

Η εντολή αποκοπής εκδόθηκε αφού οι ληξιπρόθεσμες οφειλές είχαν ξεπεράσει τα 16.000 ευρώ.

«Δυστυχώς, αναφέρεται τέλος, παρά την αμέλεια του συγκεκριμένου πελάτη, στενό συγγενικό της πρόσωπο προσήλθε στα γραφεία της ΔΕΗ, επιδεικνύοντας ανάρμοστη και βίαιη συμπεριφορά κατά των υπαλλήλων της Επιχείρησης, με αποτέλεσμα την προσαγωγή του στην Αστυνομία. Παρόλα αυτά, η ΔΕΗ, εξαντλώντας κάθε περιθώριο κοινωνικής ευαισθησίας, προχώρησε σήμερα σε επανασύνδεση της παροχής».

Πηγή: AΠΕ

Την έκδοση των λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος της ΔΕΗ σε μηνιαία βάση προτείνει ο υπουργός Περιβάλλοντος- Ενέργειας Πάνος Σκουρλέτης σαν ένα ακόμα μέτρο, προκειμένου να μειωθεί ο όγκος των ανεξόφλητων λογαριασμών, ενώ από την άλλη πλευρά στοιχεία της ΔΕΗ αποκαλύπτουν σωρεία ρευματοκλοπών από καταστήματα και κατοικίες με πολύ υψηλές οφειλές.

«Πρότεινα στον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΔΕΗ Μανώλη Παναγιωτάκη ότι θα πρέπει ίσως η ΔΕΗ να σκεφτεί να μην εκδίδει τους λογαριασμούς ανά δίμηνο, αλλά να πάει το έναντι στον μήνα και το εκκαθαριστικό στο δίμηνο, όπως κάνει ο ανταγωνισμός της. Αυτό θα διευκολύνει και τον κόσμο να αποπληρώνει μικρότερα ποσά και θα δώσει τη δυνατότητα στη ΔΕΗ να εισπράττει τα χρήματα στα γρήγορα» δήλωσε ο υπουργός σε συνέντευξη σε ραδιοφωνικό σταθμό.
Η ΔΕΗ πάντως που έχει εξετάσει το ενδεχόμενο αυτό εκτιμά το πρόσθετο κόστος σε 20 εκατ. ευρώ το χρόνο και η επιβάρυνση αυτή είναι ίσως ένας λόγος για τον οποίο δεν έχει προχωρήσει σε κάτι ανάλογο μέχρι στιγμής.
Σχολιάζοντας τους διακανονισμούς των οφειλών ο κ. Σκουρλέτης είπε πως για πρώτη φορά υπάρχει ένα μέτρο με τόσο θετική επίπτωση μετά από πάρα πολλά χρόνια.
Χαρακτηρίζει το πρόβλημα των κόκκινων λογαριασμών «μία βραδυφλεγή βόμβα για τη ΔΕΗ, που τα τελευταία χρόνια διογκώνεται». Στο πλαίσιο αυτό ο υπουργός υπογράμμισε ότι «για πρώτη φορά βλέπουμε στη ρύθμιση των 36 δόσεων χωρίς προκαταβολή να έχουν ενταχθεί οφειλέτες με συνολικό χρέος πάνω από 1 δισ. ευρώ και μάλιστα το 90% όσων έχουν ενταχθεί να εξυπηρετούν τις δόσεις».
Ωστόσο, η ρύθμιση δεν αρκεί. Αυτό τουλάχιστον δείχνουν οι τρανταχτές περιπτώσεις με τις μεγάλες οφειλές και τις ρευματοκλοπές που έδωσε χθες στη δημοσιότητα η ΔΕΗ.
Για παράδειγμα έχει εντοπιστεί τριφασική παροχή εμπορικής χρήσης στην Πάτρα με οφειλή 20.419 ευρώ, εκ των οποίων τα 19.377 ευρώ είναι ληξιπρόθεσμα, εδώ και πάνω από δύο χρόνια, από τις 29 Ιουλίου 2014. Κάθε φορά που εκδίδονταν εντολές απενεργοποίησης, ο πελάτης δεσμευόταν για πληρωμή/διακανονισμό. Τελικά το ρεύμα κόπηκε στις 16/8/16 λόγω χρεών.

Στον Ωρωπό εντοπίστηκε κατάστημα με ληξιπρόθεσμη οφειλή 9.044,94 ευρώ και τελευταία καταβολή χρημάτων στις 12/02/2015 για ποσό 1.000 ευρώ (σε λογαριασμό με ημερομηνία έκδοσης 22/01/2015 ευρώ). Έγινε διακοπή παροχής ρεύματος λόγω οφειλής στις 03/04/2014, ο πελάτης δεν πλήρωσε και σε επανέλεγχο εντοπίστηκε ότι έχει γίνει παραβίαση της αποκοπής, το κατάστημα ηλετροδοτείται και το ρεύμα κόπηκε εκ νέου.
Σε επανέλεγχο της κομμένης παροχής βρέθηκε εκ νέου παραβιασμένο το κιβώτιο διακλάδωσης και το ρεύμα κόπηκε ξανά.

Το σύνολο της ληξιπρόθεσμης οφειλής σήμερα, είναι 13.264 ευρώ εκ των οποίων μόνο οι χρεώσεις του Δήμου (ΔΤ - ΔΦ - ΤΑΠ) ανέρχονται σε 1.828,94 ευρώ. Στο ίδιο όνομα υπάρχει και άλλη παροχή ηλεκτρισμού στα Νέα Λιόσια, που ηλεκτροδοτεί οικία με ληξιπρόθεσμη οφειλή 1.240 ευρώ.

Η παροχή δεν είναι ενταγμένη στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο. Επιπρόσθετα υπάρχει μία ακόμα οικιακή παροχή με ίδιο ΑΦΜ στη Σκάλα Ωρωπού με χρέος 5.802 ευρώ.
Αλλος οικιακός πελάτης της ΔΕΗ στην Κομοτηνή υπέβαλε αίτημα διακανονισμού της οφειλής της οικίας του για ποσό 8.741 ευρώ. Ο ίδιος πελάτης εμφανίζει πολλές συνεχείς διακοπές λόγω χρέους επί χρόνια και αυθαίρετες επανασυνδέσεις, ενώ μέχρι σήμερα δεν έχει υπογράψει κανένα διακανονισμό για τη ρύθμιση της οφειλής. Η τελευταία πληρωμή έγινε 4/6/2013. Ποτέ δεν εντάχθηκε στο ΚΟΤ ή στους ευάλωτους πελάτες.

Imerisia.gr

ferriesingreece2

kalimnos

sportpanic03

 

 

eshopkos-foot kalymnosinfo-foot kalymnosinfo-foot nisyrosinfo-footer lerosinfo-footer mykonos-footer santorini-footer kosinfo-foot expo-foot